Vrácení zboží

Zakoupili jste produkt který jste nechtěli, nebo máte jiný důvod pro vrácení? Jako spotřebitel máte nárok do 14 dní produkt vrátit bez udání důvodu.

Podmínky pro vrácení zboží:

Produkt musí být neotevřený nebo jiným způsobem nepoškozený. Zboží by mělo být schopné dalšího prodeje.

Produkt případně fomulář o odstoupení od kupní smlouvy musíme mít buď fyzicky případně elektronicky podán nejpozději do 14 dní od převzetí zásilky, následný pokus o vrácení již nemusí být uznán.

Při vrácení zboží do 14 dní hradí dopravu zákazník a není proplácena.

Zboží nesmí být zasláno na dobírku.

Dle Vámi zvoleného řešení vrácení tzn. výměna produktu případně vrácení finančních prostředků máme 14 dní na provedení úkonu.

Ke stažení:
PDF - Formulář odstoupení od kupní smlouvy


Reklamace

V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej u nás reklamovat.

Jak postupovat při reklamaci:

  1. Vyplňte reklamační formulář, ve kterém pečlivě popište závadu.
  2. Zašlete produkt prostřednictvím dopravy na adresu sídla společnosti.
  3. O přijetí zboží do reklamace vás budeme informovat e-mailem. Reklamace vyřizujeme v nejkratším možném čase, nejpozději však v zákonem stanovené lhůtě 30 dní.

Ke stažení:
PDF - Formulář reklamace